آپلود عکس , آپلود رایگان
تشییع پیکر شهدای گمنام در رامسر + تصاویر - منتظران مهدی(عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیکر پاک دو شهید گمنام با حضور مردم ولایتمدار رامسر از سپاه ناحیه تا اردوگاه هفتم تیر تشیع و تدفین شد.

تشییع پیکر شهدای گمنام در رامسر + تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بعدازظهر امروز با حضور پرشور مردم وفادار و همیشه در صحنه شهرستان رامسر از مقابل سپاه ناحیه رامسر به سمت اردوگاه شهدای هفتم تیر شهرستان رامسر  تشییع و تدفین شد.

حجت الاسلام محمدحسن دری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور کل کشور در این مراسم اظهار داشت: دفاع مقدس و شهدا صدقه جاریه برای همه ما است.

وی افزود: خدای متعال به شهدایی که جان خود را به او بخشیدند انباری از صفات خود را  که این جایگاه بلندی است.

دری در ادامه اذعان داشت: وظیفه ما در قبال شهدا آن است که به نفس خویش باز گردیم و بت نفس خویش را بشکنیم تا هوای نفس، ثروت های دنیا و پست و مقام باعث نشود که به اهداف والای شهدا خدشه وارد کنیم.

این مسئول اضافه کرد: شهدا در راستای هدفی مشخص گام برداشتند و با اقتدا به سرور و سالار شهیدان از جان خود در راه دین و آرمان های انقلاب گذشتند.

رامسر گمنام شهدا پیکر شهدای حضور مردم شهید تشییع ایران

وی با اشاره به اینکه ما باید از شهدا در زندگی خود الگو بگیریم، یادآور شد: شهدا به دلیل اینکه از سرور و سالار شهیدان پیروی کردند، امروز می توانند روشنگر راه برای ما باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدای انقلاب به ویژه شهدای گمنام انسان های مخلص و متدین بودند، تصریح کرد: این شهدا گمنامانه در عرصه جهاد و ایثار شرکت کردند و گمنام شربت شیرین شهادت را نوشیدند و در کمال گمنامی آرام گرفتند و امروز افتخار، این است که آرامگاه این شهدای عزیز رونق بخش عاشقان ولایت و معنویت است.

دری با تشکر و قدردانی از حضور پر شکوه مردم رامسر در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر این دو شهید گمنام تصریح کرد: این شهدا عطر و فضای خاصی را در شهرستان رامسر پراکنده کردند که برای همگان مشهود است.

رامسر گمنام شهدا پیکر شهدای حضور مردم شهید تشییع ایران

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه شهدا در قرب الهی آرمیده اند و از الطاف خداوند متنعم می شوند ونیازی به توجه ما ندارند گفت: این ما هستیم که باید ازحضور شهدا بهره مند شویم.

یعقوب سلیمانی افزود: ملت ایران از شهادت در راه خداوند تبارک و تعالی که اوج سعادت است، ترسی ندارد و در این راه  حاضر و آماده است.

وی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این آیین معنوی نشان از علاقه آنها به آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی است و حضور گسترده دراین مراسم حاکی از عشق و ارادت آنها به دلاور مردان عرصه ایثار و شهادت است.

سلیمانی با اشاره به حضور بی نظیر مردم رامسر و شهرهای اطراف در این مراسم گفت: با حضور این دو شهید گمنام در شهرستان رامسر فضای معنوی خاصی در منطقه حاکم شده است.

وی افزود: رامسر رزمندگان بسیاری در عملیات های جنگ تحمیلی داده است که برای میهن جان فشانی  کردند و با حضور این دو شهید گمنام در رامسر رزمندگان و خانواده شهدا و همه مردم بار دیگر ولایت مداری و پاسداشت شهدا را به همگان نشان دادند.

رامسر گمنام شهدا پیکر شهدای حضور مردم شهید تشییع ایران

به گزارش فارس، پیکر این دو شهید گمنام در عملیات های تفحص اخیر در مناطق عملیاتی جنوب پیدا شده بودند که پس از سال ها دوری از وطن، در شهر رامسر و در اردوگاه شهدای هفتم تیر این شهرستان به خاک سپرده شد و مردم رامسر شب گذشته با مداحی سیدمهدی میرداماد با پیکر این شهدا وداع کردند.






تاریخ : یکشنبه 92/12/11 | 8:25 صبح | نویسنده : نیمانیک سپهر | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.